Postituspalvelu

Nopea puhelinhuolto postilla. Korjaamme puhelimesi 1–3 arkipäivässä. Täytä oheinen huoltolomake mahdollisimman huolellisesti, tämä nopeuttaa huoltoa ja saat puhelimen takaisin mutkitta. Voit lähettää huoltoon kaikki eri puhelinmallit.
Fonum käytetyn puhelimen pakkaus

Mitä haluat huoltaa?

Lisää laitteesi tiedot ja vian kuvaus

Laite
      Lisätiedot

      Huoltolomake

      Anna henkilö- sekä laitetietosi

      Henkilötiedot

      Mieluisin yhteydenottotapa

      Vahinkotunnus

      Oletko ilmoittanut puhelimen rikkoutumisesta vakuutusyhtiölle? Jos olet, kirjaa vahinkotunnus tähän.

      Laitteen tiedot

      Pakkaus- ja lähetysohjeet

      Kun rikkoutunut puhelin saapuu huoltoon, tarkastamme puhelimen ja teemme korjausarvion. Olemme sinuun yhteydessä korjauskustannuksista ja huollon käsittelyajasta. Jos korjaus ei onnistu 1-3 arkipäivässä, saat meiltä uuden korjausaika-arvion ja tiedon varaosien toimitusajasta.

      Yleisimpiin puhelinmalleihin on korjauksen yhteydessä mahdollista asentaa joko nanosuoja tai panssarilasi, joka suojaa puhelimen näytön tulevaisuudessa. Harvinaisempien mallien kohdalla voit tiedustella saatavuutta omaan puhelimeesi Fonumilta.

      Näin pakkaat ja lähetät laitteesi

      1. Pakkaa laitteesi huolellisesti esim. alkuperäiseen myyntipakkaukseen tai postituskuoreen, suojattuna kuplamuovilla. Laita pakkauksen mukaan myös omat yhteystietosi sekä laitteen vikakuvaus.

      2. Käytä ilmaista lähetystunnusta, kun viet laitteen Postiin: 638665 Fonum Oy Ab / Postituspalvelu Ratavartijankatu 3, 00520 Helsinki.

      3. Vie laite Postin toimipisteeseen ja pyydä kuitti lähettämästäsi paketista. Älä laita pakettia Postin keltaiseen lähetyslaatikkoon tai vastaavaan. Näin pystymme seuraamaan lähetysten kulkua seurantanumeroilla.


      Puhelimen korjaus vakuutukseen?

      Olemme vakuutusyhtiöiden hyväksymä huoltokumppani. Lähetä laitteesi huoltoon postitse yllä olevan ohjeen mukaisesti. Vahingon käsittelyyn tarvitsemme vahinkotunnuksen. Voit tehdä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöisi omilla verkkosivuilla.

      Lisätietoa vakuutusasiakkaille →

      Toimi näin

      • Hakiessasi samalla korvausta vakuutusyhtiöstäsi, olethan ensin yhteydessä vakuutusyhtiöön saadaksesi vahinkotunnuksen
      • Täytä huoltolomake tämän sivun “huoltolomake“ välilehdeltä
      • Pakkaa rikkoutunut puhelin ohjeen mukaisesti
      • Lähetä se veloituksetta osoitteeseen Ratavartijankatu 3, 00520 Helsinki
      • Korjaamme puhelimesi 1-3 arkipäivässä lähetyksen vastaanotosta
      • Laite palautetaan postilla postiennakkomaksua vastaan