Postituspalvelu

Pakkaus- ja lähetysohjeet
Kun rikkoutunut puhelin saapuu huoltoon, tarkastamme puhelimen ja teemme korjausarvion. Olemme sinuun yhteydessä korjauskustannuksista ja huollon käsittelyajasta. Jos korjaus ei onnistu 1-3 arkipäivässä, saat meiltä uuden korjausaika-arvion ja tiedon varaosien toimitusajasta.
Yleisimpiin puhelinmalleihin on korjauksen yhteydessä mahdollista asentaa joko nanosuoja tai panssarilasi, joka suojaa puhelimen näytön tulevaisuudessa. Harvinaisempien mallien kohdalla voit tiedustella saatavuutta omaan puhelimeesi Fonumilta.
Näin pakkaat ja lähetät laitteesi
Pakkaa laitteesi huolellisesti esim. alkuperäiseen myyntipakkaukseen tai postituskuoreen, suojattuna kuplamuovilla. Laita pakkauksen mukaan myös omat yhteystietosi sekä laitteen vikakuvaus.
Käytä ilmaista lähetystunnusta, kun viet laitteen Postiin: 638665 Fonum Oy Ab / Postituspalvelu Ratavartijankatu 3, 00520 Helsinki.
Vie laite Postin toimipisteeseen ja pyydä kuitti lähettämästäsi paketista. Älä laita pakettia Postin keltaiseen lähetyslaatikkoon tai vastaavaan. Näin pystymme seuraamaan lähetysten kulkua seurantanumeroilla.
Puhelimen korjaus vakuutukseen?
Olemme vakuutusyhtiöiden hyväksymä huoltokumppani. Lähetä laitteesi huoltoon postitse yllä olevan ohjeen mukaisesti. Vahingon käsittelyyn tarvitsemme vahinkotunnuksen. Voit tehdä vahinkoilmoituksen vakuutusyhtiöisi omilla verkkosivuilla.
Toimi näin
- 1. Hakiessasi samalla korvausta vakuutusyhtiöstäsi, olethan ensin yhteydessä vakuutusyhtiöön saadaksesi vahinkotunnuksen.
- 2. Täytä huoltolomake, joka löytyy ylempää.
- 3. Pakkaa rikkoutunut puhelin ohjeen mukaisesti.
- 4. Lähetä puhelin veloituksetta osoitteeseen Ratavartijankatu 3, 00520 Helsinki.
- 5. Korjaamme puhelimesi 1-3 arkipäivässä lähetyksen vastaanotosta.
- 6. Laite palautetaan postilla postiennakkopakettina.