Uusi LCD-näytönvaihto

Fonum tuo markkinoille edullisemman LCD-näytönvaihdon

Edullinen ja kestävä ratkaisu puhelimen näytön korjaamiseen – lanseeraamme uuden LCD-näytönvaihtopalvelun

Haluamme ottaa merkittävän askeleen kohti puhelinhuollon saavutettavuutta tuomalla markkinoille uuden, edullisemman LCD-näytönvaihtopalvelun. Näytönvaihto on saatavilla iPhone 12-15 -sarjan puhelimille alkaen 99,99 € hintaan. Tämä uusi huoltopalvelu on nyt saatavilla kaikissa Fonum-liikkeissä.

Kuluttajatutkimus osoittaa, että 54 % suomalaisista, jotka jättivät rikkinäisen puhelimen korjaamatta, ilmoittivat syyksi liian korkean hinnan ja tämän haluamme muuttaa. Tavoitteenamme on tarjota kaikille mahdollisuus puhelimien korjaamiseen ja laitteiden käyttöiän pidentämiseen, ja uusi edullinen näytönvaihtopalvelu on merkittävä askel tähän suuntaan.

Aiemmin valikoimassamme on ollut saatavilla vain alkuperäistä vastaava OLED-näytönvaihto, mutta nyt asiakkaamme voivat valita myös edullisemman LCD-näytönvaihtopalvelun. Tämä uusi vaihtoehto tarjoaa laadukkaan käyttökokemuksen huomattavasti alhaisemmalla hinnalla, tehden näytönvaihdosta entistä houkuttelevamman ratkaisun.

LCD- ja OLED-näytöillä on teknisiä eroja, kuten katselukulma, näytön kirkkaus ja akun virrankulutus. Esimerkiksi OLED-näyttöjen yksittäisten pikselien hallinta mahdollistaa syvemmät mustan sävyt ja alhaisemman virrankulutuksen, kun taas LCD-näytön taustavalo on jatkuvasti päällä, mikä näkyy hieman erilaisena kirkkaampana värintoistona. Kuitenkin suurin ero näytönvaihdon valinnassa tulee hinnasta, ja esimerkiksi iPhone 14 Pro Max LCD-näytönvaihto on jopa 330 euroa edullisempi kuin OLED-näytönvaihto.


Tule ja vertaile itse!

Kaikissa Fonum-liikkeissä on saatavilla testikappale LCD-näytöstä, jotta voit itse kokea näytönlaadun ennen ostopäätöstä. Lisäksi asiantunteva henkilökuntamme on valmiina auttamaan oikean huoltopalvelun valinnassa.

Tervetuloa tutustumaan uuteen LCD-näytönvaihtoon ja tekemään fiksu valinta puhelimesi korjaamiseksi!

Jutussa on käytetty lähteenä Fonumin teettämää kuluttajatutkimusta: IRO Research 5/2024.