Tiesithän, että vakuutusasiakkaana saatat olla oikeutettu korvaukseen puhelimesi rikkoutuessa? Saat vakuutusyhtiösi korvauspäätöksen vartissa Fonumin tiskiltä, yleensä maksat huollosta vain omavastuuosuuden!
Olemme vakuutusyhtiöiden luotettu huoltokumppani. Kun vahinko sattuu, voit asioida suoraan lähimmässä myymälässämme. Mukaan tarvitset vain rikkoutuneen laitteen ja henkilöllisyystodistuksen. Hoidamme puolestasi vakuutuskäsittelyn aina vahinkoilmoituksesta korvauspäätökseen ja korjaamme laitteesi paikan päällä myymälässämme.
Jätä siis lippuset ja lappuset meidän huoleksemme ja ota rennosti.
Korvauspäätös määräytyy vakuutussopimuksesi mukaisesti. Korvauksen määrään vaikuttaa laitteesi ikä ja arvo.
Pohjola Vakuutuksen asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
LähiTapiolan asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.
Mikäli sinulla on Turvan laajan tason kotivakuutus, sinun ei tarvitse erikseen tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan lähimpään Fonum-myymälään korjattavaksi.
Fennian vakuutusasiakkaana, voit asioida suoraan missä tahansa Fonumin myymälässä. Voit myös soittaa Fennia Mobiililaitevahinkopalveluun: 010 503 5030 (ma-pe 9-17) tai täyttää vahinkoilmoituksen Oma Fennia -palvelussa.
Mikäli sinulla on POP Vakuutuksen kotivakuutus, joka sisältää irtaimiston rikkoutumisturvan, sinun ei tarvitse erikseen tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan lähimpään Fonum-myymälään korjattavaksi.
Pohjantähden asiakkaana voit asioida suoraan lähimmässä Fonum-myymälässä, kun matkapuhelimelle tai tabletille sattuu vahinko.
Säästöpankin vakuutukset asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä vahinkoilmoitusta, vaan voit tuoda laitteen suoraan korjattavaksi lähimpään Fonum-myymälään.